تبلیغات
می جنگیم تا خط امام بماند. - توزیع هنوز زنده است.


می جنگیم تا خط امام بماند.

تا شرک و کفر هست، مبارزه هست، و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی ( ره )

چیزی به آغاز محّرم 88 نمانده بود که نعمت طرح توزیع محصولات جبهه ی فرهنگی انقلاب را پیش کشید. البته قبل تر هم کارهایی انجام داده بودیم؛ مثلاً کتاب های آقای اصغر طاهرزاده را همراه با جزواتش در مسجد جامع و دانشگاه آزاد ایذه پخش کرده بودیم؛ ولی قرار شد این کار، جدی تر و به صورت مداوم انجام شود. با بچه ها نشستیم و تقسیم کار کردیم. کتاب، جزوه، مجله، نرم افزار و محصولات تصویری بچه های انقلاب را یک شنبه ها و پنج شنبه ها قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع، پنج شنبه ها از ظهر تا یک ساعت مانده به اذان مغرب در تپّه ی نورالشُّهدا و جمعه ها قبل و بعد از نماز جمعه در کنار ورودیِ اصلیِ مصلایِ امام خمینی (ره) بساط می کردیم. قبل از فروش، بچه ها که ده نفری می شدند، کتاب ها را می خواندند و بخش هایی از آن را که به نظرشان زیباتر می آمد، با طرح های حبیب و محمّد به صورت تراکت در می آوردند که در جاهی شلوغ و پر تردد نصب می شد. برای ماه محرم با نظر بچه ها دو کتاب انتخاب شد. طوفان واژهای حمیدرضا برقعی و پدر، عشق و پسر سید مهدی شجاعی. تراکت ها که انتخاب و توزیع شد بچه ها تبلیغات سینه به سینه را هم شروع کردند. درباره کتاب با دوست و آشنا حرف می زدند و بخش هایی از آن را برای شان می خواندند. بعد از دو شب مجبور شدیم دوباره کتاب سفارش بدهیم. کتاب نُهِ دَه حسین قدیانی هم تازه چاپ شده بود، آن را هم سفارش دادیم. صد جلدی فروختیم از این کتاب. بعدتر توزیع محصولات هم از حالت تک محصولی خارج شد و شکل بزرگ تری به خودش گرفت. کتاب های مختلف با شیوه های تبلیغاتی متفاوت تر از قبل. از بورد و وبلاگ راه انداختن تا حضور در مساجد دیگر. حالا بعضی مجلات را هم اضافه کرده ایم و توزیع دوباره رونق گرفته با بچه های جدید که جای ما آمده اند. توزیع هنوز زنده است.

 


نوشته شده در شنبه 13 مهر 1392 ساعت 12:00 ق.ظ توسط سعید قریشوندی (سین قاف) نظرات | |


قالبساز  :::مهرنگار بمدد بهاربیست:::